fredag den 19. august 2011

Lidt inspiration..


Denne uge har været tjaaa.. interessant. Jeg har haft en vildt god uge i skolen, og det har bare været så hyggeligt, at se alle mine veninder igen efter så lang tid, hvor jeg ikke har set dem. Lige derhjemme pt. har vi fået vandskade i kælderen, fordi der sprang et vandrør, og ja.. Det gik så ud over de fleste ting vi havde i kælderen.. Men ellers har det da været en fed uge, selvom man self. har sine egne personlige problemer. Jeg forsøger dog, at se det hele på den lyse side og løse de problemer der er lige nu og her. Håber også i har haft en 'interessant' uge.

P.S. Det skal lige siges at jeg faktisk HAR savnet/savner Emma en lille bitte bitte smule ;-) Jeg håber snart jeg ser hende igen, så vi også kan få lavet en til vlog.

Have a Happy Weekend.

xx

Thit



1 kommentar:

  1. Sød lille blog, er nu fast læser :)

    Håber du vil tage et kig forbi min og måske gøre det samme!

    Julia - colourmecasual.blogspot.com

    SvarSlet