torsdag den 6. oktober 2011

Christiania O O O


Hej søde læsere :-)
I denne uge har jeg ikke fået blogget ret meget, da jeg har haft travlt med projekt i skolen. Vi har om Christiania, og det er rigtig spændende. Derfor tog vi også et smut til Christiania, da 'det' blev 40 år. Det er også derfra billedet ovenover er taget.. Håber I har haft en god uge, jeg er, som sagt, totalt udkørt efter alt det her projekt og jeg kan ikke engang slappe af i weekenden, da jeg både skal til fest osv. Men jeg klarer mig! ;-)

Forsat go' Torsdag!

xx

Thit

2 kommentarer:

  1. Rigtig flotte billeder og godt layout. Tak for kommentaren i min blog. jeg elsker støtte :)

    SvarSlet
  2. Thank you so much for visiting my blog!

    I love this picture...great blog!

    -Lauren
    BOXMOONBABBLE.COM

    SvarSlet