lørdag den 15. oktober 2011

happy happy happy!







I må meget undskylde at der ikke er kommet ret mange indlæg her for tiden, for mit vedkommende ihvertfald.. Men jeg (Emma) har haft ret så travlt, og har slet ikke haft tid til at blogge.. men jeg har det super fedt, og imorgen skal jeg med min rigtige søde veninde til Berlin, og glæder mig vildt meget! der skal nok komme billeder ind fra turen.
Jeg håber også snart jeg ser Thit igen, for jeg savner hende rigtig meget.. og jeg savner mine shorts!!! oops. dem glemte jeg da jeg var i Køge. Men håber i alle sammen har det godt og jeg lover at der nok snart skal komme flere indlæg!

xx Emma

1 kommentar:

  1. Er hel tosset med jeres blog :)
    Den er super fin og nogle gode billeder.
    Håber I vil kigge forbi min.

    www.andthebluerain.blogspot.com

    Knus

    SvarSlet