mandag den 31. oktober 2011

I miss the spring..


Fandt disse billeder, da jeg kiggede min com. igennem. De er taget i foråret. Dengang hvor vejret var godt, og hvor jeg boede i Sønderborg. Jeg savner begge dele. Foråret kommer heldigvis igen, men jeg regner ikke med at komme til at bo i Sønderborg igen. Jeg er rigtig glad for at bo i Køge, og det er lige som 'mit hjem'. Men jeg savner stadig alle de dejlige mennesker i Sønderborg. Det sidste halve år i Sønderborg, var helt klart det bedste. Der havde jeg det bare sjovest og det hele gik bare fint :-)
Jeg savner som sagt dem alle, især Emma. 
Jeg håber at jeg snart får dem alle at se igen! 

xx

T



4 kommentarer:

  1. Fina bilder, thx for following and for joining in on the giveaway!!!

    Kram Emma

    SvarSlet
  2. you are so natural :) lovely blog too :)

    SvarSlet
  3. Fed blog (-:

    Kig gerne forbi min:
    Camillajb.blogspot.com

    SvarSlet