lørdag den 12. november 2011

Berlin #1








Så kommer der endelig billeder ind fra min tur til Berlin! Det var bare en super hyggelig tur. Der vil komme flere billeder senere, så der kommer lidt ad gangen.
Thit kommer og besøger mig i København idag, woop woop!! Glæder mig som et lille barn. Vi skal ind og se paranormal activity i palads i aften, men jeg tør altså ikke rigtig..Traileren ser ALT for uhyggelig ud!!! Er der nogle af jer der har set den??
Håber i alle nyder jeres weekend :)

xx Emma

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med din blog. Jeg har især lagt mærke til den fede titel, hvordan laver du den? :-)

    Kig evt. forbi: www.lykkefolds.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Michelle!
    Tusind tak for din søde kommentar :-) Ang. tittelen, så har jeg fundet skrifttypen på internettet, men kan desværre ikke huske præcis hvor :-/ Prøv at skrive 'fonts' i søgefeltet, så tror jeg du kan finde en masse fede skrifter.
    xx

    SvarSlet