lørdag den 5. november 2011

Hard Times


Hej søde læsere. 

I dag/ i går er  der sket noget meget forfærdeligt.
Min klasselærer er død af en hjerneblødning. Ens klasselærer er måske ikke den vigtigste i ens liv, men i det her tilfælde betyder hun meget mere for min klasse, min årgang & jeg end man kan beskrive. Jeg fik det at vide ved 8 tiden her til aften, og gik helt i chok. En person, som virkelig har betydet meget for min klasse & jeg. Jeg kan ikke helt forstå at der sket. Det kan ikke helt gå op for mig. Min årgang & jeg mødtes kl. 22 uden foran skolen, og tændte lys for hende. Det var helt forfærdeligt hvor meget hun har betydet for os. Jeg ved det bliver hårdt for min klasse & jeg i fremtiden, men jeg håber på at vi klarer os igennem det.

Hvil i Fred Sanne.

T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar