tirsdag den 22. november 2011

Hey you!


Hej kære læsere :-)

Jeg har indtil videre, VERDENS FEDESTE PRAKTIKUGE!
Jeg er jo som sagt i Zentropa, og det er bare det aller bedste. Vi er 9 praktikanter, som laver vores egen film og jeg er sikker på at den bliver vildt god! Vi har fået snakket rigtig godt med Peter Ålbæk Jensen, som er lidt 'stor' i vores verden. Og så fik vi da også lige set Lars von Trier!!!!!!!! Skal lige om lidt hen på Køge Gym til sådan et slags info møde, derefter er der præmiere på KG Musical hvor min Søster er med, så det glæder jeg mig da til. Håber I også har en dejlig uge.

xx

T

2 kommentarer:

  1. Hi cute, don't know if you got my email. Let me know!!! :)

    xo Emma

    SvarSlet
  2. Hej med jer/dig; Rigtig fin blog. og rigtig gode billeder! Kig forbi min så bliver jeg rigtig glad. måske kan vi følge hinanden, jeg følger i vært fald jer nu. Knuus Nina
    http://ninalihn.blogspot.com

    SvarSlet