torsdag den 15. december 2011

Be Free


Robyn - Eclipse
Billedet er af Emma & er taget i foråret.

Kære søde læsere.

Tusind tak for alle de søde ord for nylig & alle de nye faste læsere. Det er vi rigtig glade for. Det er som sagt Torsdag, og det var rigtig planlagt at jeg skulle til Jylland i aften & ned & besøge min gamle klasse hvor Emma går. Men det er blevet ændret & nu skal jeg pludselig ikke derned & der er ingen forlænget weekend til mig. Øv. Øv. 
Håber I har det godt alle sammen.

xx

T


6 kommentarer:

  1. Love the new blog header!!! Let me know if you got my email??? Thank you.

    xo Emma

    SvarSlet
  2. Thanks. Yup I got you e-mail, hope You got mine too.

    xx Thit

    SvarSlet
  3. Sød blog :)
    Og tak for kommentar på min blog!
    Knus Amanda

    SvarSlet
  4. Rigtig fint billede!
    Og så er jeg vild med jeres blog :-)

    xx

    SvarSlet
  5. Super fint billede Thit - og det samme gælder din blog, hvor er den altså bare lækker :-)))

    /Knus fra Johanne - kig meget gerne forbi på: www.goldenfashiondreams.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hold da op en fed blog! Følger dig nu! (-;

    www.bellevuee.blogspot.com

    SvarSlet