søndag den 25. december 2011

Lidt gaver + et hurtig dagens. :-)

Hej søde læsere!

Her er et lille 'forsinket' Glædelig jul!
Håber I alle har haft en dejlig aften (igår), og har fået de gaver I ønskede jer allermest. 
Jeg har selv fået nogle fine gaver, nogle af dem er nedenunder. Dog har jeg også fået en masse 'dublanter' og ting der skal byttes, men det går nu nok. :-) 
I over morgen skal jeg se Emma & glæder mig enormt meget, da jeg ikke har set hende i, tjaa, et stykke tid!  
Håber I alle har det godt. 
xx
T

Stay Matte Powder - Rimmel London  //  Cocktail Bling - Essie  //  Biotherm Pure Deo  //  Kopper - Marimekko

Top - H&M  //  Jeans - Cheap Monday

14 kommentarer:

  1. Thanks, I really like your Blog :-)

    SvarSlet
  2. sødt outfit. og rigtig fin blog i har :-) håber i vil kigge forbi min blog, måske vi kunne følges?

    - untiteddk.blogspot.com

    SvarSlet
  3. thank you so much for your comment!

    SvarSlet
  4. You're welcome! :-) And thanks for the comments, all of you!
    xx Thit

    SvarSlet
  5. Thanks for your comment (: i love your blog and your style ! where do you come from? Denmark?

    xx Annika ♥

    SvarSlet
  6. Hey Annika :-)
    Thanks for the sweet words. I appreciate that. And yes, I'm from Denmark :-)
    xx Thit ♥

    SvarSlet
  7. oh yes, it was :)

    You're from Denmark ? nice :)

    SvarSlet
  8. Hej Thit. Tak for din søde kompliment på min blog ;) Din ser heller ikke skidt ud :) Måske kunne vi følges ad?:)
    -Josephine

    www.lifeaccordingtojosephine.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Ihh hvor skønt :) Jeg følger tilbage med det samme! ;)

    SvarSlet
  10. thanks for comment :)
    i think every girl should have a lot of make up stuff :-P


    Liebste Grüße moni_♥
    Schmetterlingsparadies ♥

    SvarSlet
  11. i har en mega fed blog piger! Håber i vil tjekke min ud ! http://www.photographyshn.blogspot.com/ KNUUUUS!

    SvarSlet
  12. Thank you for the lovely comment!

    you look amazing here, great blog!

    http://electricsunrise.blogspot.com/

    xx

    SvarSlet
  13. super fin og lækker blog!

    //Frederikke

    http://frk-kjaer.blogspot.com/

    SvarSlet