fredag den 20. januar 2012

Bloganbefalinger #1

Den første blog jeg vil vise jer, er en blog ved navn AIDE MÉMOIRE. Det er en pige ved navn Rita der står bag. Lige siden jeg faldt over bloggen, har jeg nydt at følge med. Bloggen er fyldt med en masse smukke billeder. Den er også meget personlig og det er noget som jeg sætter stor pris på. Så tryk her hvis du har lyst til at smutte forbi. 

Denne blog er en af mine ynglings. Bloggen her Julie Hansen, og det er også en pige ved navn Julie der har bloggen. Hun er enormt god til at tage billeder og går meget op i det. Hun blogger også stort set hver dag, og det er jo dejligt hvis man godt kan lide hendes blog. 
Tryk her hvis du har lyst til at smutte forbi hendes blog.


Denne blog må nok være min ynglings. Bloggen hedder SSORT og det er to piger ved navn Sofie Louise & Emma Line der har bloggen. Det er en fotoblog, og pigerne tager virkelig de smukkeste billeder! Jeg vil helt klart anbefale jer at smutte forbi den blog, for den er simpelthen så flot og enkel. 
Tryk her for at gå ind på bloggen SSORT.


Håber at det var noget i kunne bruge. De tre blogge ovenover, er i hvert fald nogen jeg læser & virkelig godt kan lide. Jeg kan bedst lide personlige blogge, hvor de fleste billeder er bloggernes egne & enten at man følger med i bloggerens liv el. bare ser billeder derfra. Jeg vil så også lige sige, at jeg læser rimelig mange blogge, så ville gerne have haft mange flere med. Du kan trykke på nogle af linksene nedenunder, som er nogle af de andre blogge jeg også læser.


God Weekend til jer alle forresten! :-)

xx Thit 

12 kommentarer:

  1. Det er nogle super fine blogs :)

    Kig evt forbi og deltag i min giveaway :)

    SvarSlet
  2. UHH! Nogle fed blogs! Men jeg syntes nu din er ligeså fed eller federe! En rigtig rigtig skøn blog du har!

    Kig forbi:
    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fin blog du har der! :)
    Du kunne evt. kigge forbi min? Måske kunne vi følges...
    Kram
    Whatsonmymindasht.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tusinde tak for anbefalingen!
    Det er jeg meget glad for!

    Rita
    helloimshi.blogspot.com
    kalejdoskopiske.blogspot.com

    SvarSlet
  5. elsker at følge denne blog! håber du vil kigge forbi!
    frida-whatsnew.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Det er meget fedt! Jeg er begyndt at søge lidt rundt efter musik i 3D, lækkert! :)

    SvarSlet
  7. Tusinde gange tak for din bloganbefaling! Hvor er du bare sød! Er utroligt glad for det! TAK TAK TAK!

    xxxx,
    Julie.

    SvarSlet
  8. Super lækker blog i har.
    Tak for jeres søde kommentar. :-)
    Følger jer nu, håber i vil gøre det samme.

    Kraam
    www.mypage-freya.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Tusinde tak for din kommentar på bloggen(jeres). Dejligt med jeres mening :) super fin blog i har jer. Knus!!! Xo monika // monikamustafa.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Tak for din kommentar på min blog :)
    - Skal vi være fast læser hos hinanden?

    SvarSlet
  11. Virkelig fin blog. Kig gerne forbi min blog :-)

    http://celinetj.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. beautiful photos and blog ;)
    xx
    elle

    SvarSlet