torsdag den 19. januar 2012

'Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there'




Hej alle søde læsere. :-)

I må undskylde at bloggen er lidt stille her for tiden, men jeg har bare ikke lige haft tid og måske overskud til at blogge. Emma er desværre syg, så hun har heller ikke haft mulighed for at blogge. Men jeg lover jer, I skal nok hører mere fra os! :-) Billederne ovenover er taget i efteråret, da Emma var ovre og besøge mig i Køge. Savner hende ekstremt meget. Heldigvis skal jeg se hende igen i vinterferien, men der er jo alligevel et godt stykke tid til? Ikke? 
Hvordan går det med jer? 
Har lidt overvejet at lave nogle bloganbefalinger. Er I game?

xx Thit




The Temper Trap - Sweet Disposition

8 kommentarer:

  1. Jaaaaaaa, bloganbefalinger er en god idé! :-)

    / sarahlklk.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej thit og emma. Tak for kommentaren på min blog. Det var sødt!(:
    Finder jeres blog meget interessant, så jeg bliver hermed fast læser. Glæder mig til at læse med fremover(:
    - bloganbefalinger lyder som en dejlig idé, im in(:

    SvarSlet
  3. THAT TSHIRT IS FROM AN URBAN OUTFITTERS IN NYC

    SvarSlet
  4. Hvor ser i søde ud piger :D.
    Bloganbefalinger lyder som en god idé !
    Det er jeg faktisk i gang med - Tænker lidt om i vil være
    med på min bloganbefalingsliste?

    Mangler i så tilfælde så bare en
    e-mail-adresse :).
    kys.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen. :-) Vil så begynde at arbejde på de bloganbefalinger. Hvis du gerne vil putte os på din bloganbefalingsliste er du meget velkommen til det! :-) Det kan jo ikke skade.. ;-)
      xx Thit

      Slet
  5. I really like your blog. You've got a new follower. xx Dinah

    SvarSlet
  6. Fine billeder! :-D Er nu fast, kunne være dejlig hvis du også ville kigge forbi min!

    Knus Ane - Ivoressted.blogspot.com

    SvarSlet