fredag den 6. januar 2012

Weekend! :-)



Hej kære læsere.

Har været i skole siden Tirsdag, efter en alt for kort ferie. Lige nu er jeg ret lykkelig over, at det nu er weekend. Min uge har ellers været rimelig stille og rolig, og det er jo altid rart at se ens venner i skolen igen. I dag/ i går (Fredag) har jeg så:

-Været i skole.
-Skypet med Emma.
-Spist dejlig, dejlig mad.
-Set x-factor.
-Spillet Tetris.
-Set 'The Butterfly Effect' (Kan stærkt anbefales!)
-Hørt Drake, Lykke Li & Mads Langer.
-Haft en fin dag.

Jeg skal absolut intet i weekenden, så glæder mig bare til at slappe af!

Hvad skal I i weekenden?

xx

Thit

Lykke Li - Tonight

5 kommentarer:

  1. Jeg skal også bare slappe max af den her i weekend, skal ikke noget særligt! :-)

    / sarahlklk.blogspot.com

    SvarSlet
  2. meinen header hab ich ganz normal mit gimp gemacht haha
    wieso fragen das nur alle?

    SvarSlet
  3. Oh okay. Well, cause it's such a pretty header. That's WHY! :-)

    SvarSlet
  4. Helt vildt fed blog du har !! :-D Jeg følger dig nu.

    kram
    / universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Vild med billedet! og din blog. Jeg er klart fast læser! <3

    Knus Frederikke
    Obfashioned.blogspot.com

    SvarSlet