lørdag den 4. februar 2012

Lagde mærke til at på alle billederne er Emma i venstre side & jeg i højre. Sådan er det næsten med alle billeder af os. That's kinda weird!
Hej søde læsere.

I må undskylde den meget sløve blogning, fra min side af, men jeg har simpelthen bare ikke lige fået mig selv til at blogge. Don't know why :-(. Her får I, i hvert tilfælde, et lille indlæg, og jeg vil self. prøve at få blogget noget mere her næste uge. Jeg håber I alle nyder weekenden & har haft en god lørdag. Jeg selv har haft en udemærket lørdag. Tog tidligere på dagen et smut til kbh med min familie for at tage i biografen. Det var super hyggeligt. Ellers har jeg ikke lavet meget andet end at slappe af.

Og velkommen til nogle af vores nye læsere! Vi er begge rigtig glade for at I vil følge med. 

xx 

Thit


4 kommentarer:

  1. Hyggelige billeder, og super fin blog du har dig!
    Kig gerne forbi min blog hvor jeg har en konkurrence kørende!
    http://katrinedamsgaard.blogspot.com/2012/02/konkurrence-om-bloganbefalinger.html
    Kram.

    SvarSlet
  2. Hej piger :)
    Falt lige over jeres blog, og den er rigtig skøn!
    Jeg er blevet fast læser :)

    Håber, at i har lyst til at kigge forbi min blog -

    http://tanke-storm.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet