tirsdag den 14. februar 2012

Blog Award


Hej søde læsere :-)

Emma & Jeg har været så heldige at få hele to blogawards & det er vi self. meget, meget glade for! Disse blogawards går ud på, at hvis man modtager en, skal man selv give den videre til 5 andre blogge, som har under 100 læsere, og sådan går det hele tiden. Vi har fået de to blogawards af Mie & Cecilie, og vi vil opfodre jer til at smutte forbi deres blogge også, da de også selv har nogle fine blogge! Emma & jeg er jo selv gået i gang med at finde de 5 blogge med under 100 læsere, så hvis I har nogle forslag må I da meget gerne skrive en kommentar. 

Håber jer der har ferie nyder den & dem, ligesom jeg, der ikke har ferie,
 alligevel får en god tirsdag aften!

xx

Thit

4 kommentarer:

  1. har desværre over hundrede.. pis main...
    frida-whatsnew.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg har under hundrede læsere, men i skal self. kun gøre det, hvis i syntes den er god(:

    SvarSlet
  3. Hej! Jeg har været så heldig at få sendt en BlogAward, og skal derfor sende awarden videre til 5 blogs med under 100 læsere. Jeg har bl.a valgt jer! Det I skal gøre er at vælge 5 blogs alle med under 100 læsere, skrive et indlæg på jeres blog hvor der står at I har modtaget en award af mig (med link til min blog) sammen med de 5 blogs I vælger (også med links). Håber I kunne bruge det :-)

    Nu kan jeg se I allerede har modtaget en del - så ros til jer for jeres gode blog! ;-)

    / Mia
    www.mia-britt.blogspot.com

    SvarSlet