onsdag den 8. februar 2012

Winter..





Grizzly Bear - Foreground
xx

Thit

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte billeder! Skal vi følges?
    http://sofievognsen.blogspot.com/
    Knus

    SvarSlet
  3. Hej piger! Sådan en fin blog - er straks blevet fast læser :-)
    Jeg har været så heldig at få en blogaward, og den skal jeg så videregive til 5 andre blogs; og jeg har valgt, at jeres blog skal være en af dem! :-)
    Hvis I tager imod denne Award, skal I vælge 5 blogs, som har under 100 læsere, som I ligeledes tildeler en Award.
    Dernæst skal I skrive her på jeres blog, at I har modtaget award'en af mig.

    Jeg laver selv en lille anbefaling i fem bidder af de blogs jeg har valgt - et indlæg om hver. Så I kan sagtens regne med at se et lille indlæg om jeres blog - på min blog - en af de kommede dage :-)

    SvarSlet