torsdag den 8. marts 2012

For Emma. Forever Ago.

Hej kære læsere!

I må virkelig undskylde at der har været SÅ stille her for tiden på bloggen. Jeg har i hvert fald bare ikke haft så meget tid, har haft travlt med terminsprøver og alt muligt andet :-( Men tænkte at det var på tide at jeg lide smed et indlæg ind (Kan se at Emma har tænkt det samme. Hæ!). Det er jo blevet forår (I hvert fald ifølge månederne), men jeg synes også man kan mærke at det er blevet lidt varmere & lysere her på det sidste. Det gør mig glad! Kan ikke vente til de sene forårs måneder & SOMMEREN!

Håber at I ellers har det godt!

Knus

Thit



Bon Iver - For Emma

3 kommentarer:

  1. FLOTTE BILLEDER! Elsker din blog - den er så DÆÆJLIG!

    kig gerne forbi
    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fine billeder altså!


    emmaemilies.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fine fine billeder, og så er jeg vild med overskriften. Bon Iver er simpelthen fantastisk. :)

    SvarSlet