mandag den 23. april 2012

Today

I dag har jeg...

 .. Drukket lækker te..

.. Tegnet sjove ansigter..


.. og fyldt mine ører med dejlig musik.

Alt i alt har det været en fin dag, selvom jeg har travlt for tiden med skolen. Der er jo snart er afgangsprøver og alt muligt. Puha. Det går så hurtigt. Snart er det sommer og så er jeg færdig med folkeskolen..

Hvad med jer, har I haft en god dag kære læsere?

btw. Emma & jeg har været så heldige, at blive nomineret til (endnu) en blogaward, men det skal I nok høre mere om senere.

Knus

Thit

3 kommentarer:

  1. Hej Thit!
    Hvad hedder sangen, som du har lagt ud i dit indlæg? Den er vildt dejlig!
    - hvilke mål bruger du, forresten, til den; så den bliver lang og rektanglet?
    Fed blog! Jeg er én glad følger af jeres blog!

    SvarSlet
  2. Hej Lulu :-)
    Tak for din søde kommentar, vi er glade for at du godt kan lide vores blog, det er super dejligt! Sangen hedder Landfill af Daughter.
    For at få sangen til at være smal, skal du gå ind på youtube.
    Når du har fundet den sang du gerne vil poste, skal du trykke på knappen del. Derefter kommer der et form for link op hvor der står indlejring.
    Det kopiere du og går tilbage til dit indlæg.
    Derefter går du ind i rediger i html og sætter det ind.
    Jeg plejer at sætte mit nederst så er det ikke så bøvlet, og så kan du jo skrive videre på dit indlæg derfra hvis det er :-)

    Håber du forstod det & tak igen for kommentaren!

    Knus

    SvarSlet
  3. Tusind tak! Jeg vil forsøge at prøve mig frem!

    SvarSlet