tirsdag den 17. april 2012

Where Love is Lost, Your Ghost is Found




Turning Tables Instrumental - Adele


Hej søde læsere. 

Håber I nyder jeres tirsdag. Det gør jeg i hvert tilfælde. Er i gang med at rydde lidt op i nogle gamle ting, og det er ekstremt hyggeligt at finde gamle tegninger, div. papirer og billeder frem. 

Hvad får i jeres tid til at gå med?

Og nu også noget andet. Ville lige hører om der var nogle ting i savnede vedr. bloggen, el. nogle ting i gerne vil se mere af?

Knus

Thit



11 kommentarer:

  1. dejlig stemningsfulde billeder tøser :-)

    SvarSlet
  2. Din blog er bare vildt god!!!!
    Mange tak for kommentaren på vores blog, hvis du har lyst kunne vi evt. følges?:-)

    Knus Maria
    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Tusind tak piger!

    Vi vil med glæde følges Maria! Super god blog :-)
    Knus Emma

    SvarSlet
  4. Hej søde, følger jer nu!:-)

    - Maria<3

    SvarSlet
  5. Jeg er vild med billederne, de er virkelig smukke. :)

    SvarSlet
  6. Hej i 2
    Tak for kommentaren på vores blog, vi kender faktisk godt jeres blog og vi ville lige høre om i har lyst til at følges? :)

    / Alma & Signe

    SvarSlet
  7. Hvor er i bare nogle smukke piger!

    SvarSlet
  8. Elsk på dine billeder !! :D

    tjek gerne min blog ud: www.aussiefreak.blogspot.com - give away igaaang! xD

    knuus

    SvarSlet
  9. Elsker den lille ørering, hvor er den fra? :)

    jeg følger btw!
    Kig gerne forbi //

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :-)
      Ihh hvor dejligt at du følger vores blog!
      Øreringen er sådan en man kalder en stretch ørering da den 'udvider' ens hul i øret. Min er dog den mindste så den udvider næsten slet ikke. Jeg har købt min i en butik i Roskilde, men man kan sagtens få dem andre steder, såsom gammeltorv ved Strøget.

      Slet